Curs Revalidació FA per a Operacions de Càrrega en Vaixells Gasers

Objectiu: Es requerirà la possessió del Certificat en Formació Avançada per a Operacions de Càrrega en Vaixells Tanc per al Transport de Gas Liquat als Capitans i Oficials de Pont i Màquines de vaixells gasers, així como a tota persona que tingui assignats deures específics i responsabilitats relacionades amb la càrrega o l'equip de càrrega.

Modalitat: Teòric-pràctic (simulador)

Hores del curs: 6 hores

Horari: Curs intensiu de matí

Acreditació: Certificat expedit pel centre docent d'haver superat satisfactòriament el curs de: Revalidació Formació Avançada per a Operacions de Càrrega en Vaixells Tanc per al Transport de Gas Liquat

Properes edicions 2018:

• Sota demanda

Preu: 90 €

Reservat el dret a cancel·lar o ajornar el curs si no s'arriba a un mínimo d'alumnes.

Formulari d'inscripció

Política cancelació cursos Aula Professional FNB

La realització dels cursos es confirmarà via mail a l’interessat tant bon punt s’arribi al mínim d’alumnes per dur-lo a terme. Recomanem no reservar vols ni hotels abans de la confirmació oficial de les dates definitives del curs.

Si l’alumne finalment no pogués realitzar el curs per motius laborals, es retornarà el 100% de l'import de la matrícula. Cal sol·licitar la devolució abans de l’inici del curs enviant un mail (aula.professional@fnb.upc.edu) indicant número de compte i titular on vol rebre el reingrés de l’import de la matrícula. Així mateix, serà imprescindible adjuntar documentació que acrediti la impossibilitat de realitzar el curs per motius laborals.

Els alumnes que no compleixin amb els requisits indicats en l’anterior paràgraf no tindran dret a devolució. De tota manera, podran realitzar el curs més endavant, o bé, podran aportar un amic com a substitut del sol·licitant original.

Per causes de força major, Aula Professional FNB es reserva el dret a cancel·lar o modificar les dates d'un curs abans del seu inici. En aquest cas, es farà càrrec de la devolució de la matrícula i assumirà els costos de bitllets de tren/avió o les reserves d'allotjament.