Jornada de Portes Obertes 2018

Date:
Dimecres, 14 febrer, 2018 - 11:00

Per conèixer els estudis impartits a l'FNB vine a les Jornades de Portes Obertes que realitzem, i que estan dirigides als estudiants de batxillerat i de CFGS, professorat de secundària, tutors, orientadors i famílies que volen conèixer els estudis, les seves sortides professionals i visitar-ne instal·lacions i laboratoris.

Les nostres titulacions de Grau son:

JPO 2018Jornada de Portes Obertes conjunta Campus UPC, dimecres 14 de febrer de 2018, de 11 a 13 hores, a la Sala d'Actes de l'FNB.

JPO 2018I, segona Jornada de Portes Obertes FNB, dimecres 14 de març de 2018, de 11 a 13 hores, a la Sala d'Actes de l'FNB.

Informació de contacte

Per inscriure't truca'ns, o be, envia'ns un e-mail:

tel  93 401 79 11
Com arribar-hi ubicacio

Les jornades ofereixen una xerrada de benvinguda, presentació de l'Escola, dels plans d'estudis que s'hi imparteixen i una visita a les instal·lacions del centre.

( + info de les titulacions UPC )

Més informació de les JPO de ls UPC