Jornada de Portes Obertes 2019

Date:
Dimecres, 13 febrer, 2019 - 10:30 to 13:30

Per conèixer els estudis impartits a l'FNB vine a les Jornades de Portes Obertes que realitzem, i que estan dirigides als estudiants de batxillerat i de CFGS, professorat de secundària, tutors, orientadors i famílies que volen conèixer els estudis, les seves sortides professionals i visitar-ne instal·lacions i laboratoris.

Les nostres titulacions de Grau son:

JPO 2018

Primera Jornada de Portes Obertes FNB, dimecres 13 de febrer de 2019, de 10:30 a 13:30 hores, a la Sala d'Actes de l'FNB.

Abans de fer la inscripció a la primera jornada, llegeix amb atenció la informació següent:

• La inscripció és individual. Si ets professor/a d’un centre educatiu i vols inscriure un grup d’alumnes, envia un correu electrònic a: pla.promocio@upc.edu.
  • Introdueix el nom i cognoms complets. Escriu correctament l’adreça de correu electrònic on vols rebre la confirmació de la inscripció.
  • Has de seleccionar l’escola/facultat i el grau universitari que més t’interessi. Tot i així, a la presentació inicial de la jornada podràs conèixer tota l’oferta de graus de l’escola o facultat seleccionada.
  • Si fas la inscripció des de fora de Catalunya i/o no trobes el nom del teu centre educatiu, escull l’opció ‘Altres’ i escriu el nom complet del centre educatiu on estudies.

Accedeix al formulari d’inscripció individual en el enllaços següents (el formulari estarà actiu fins el 12 de febrer a les 12 h).

Les jornades ofereixen una xerrada de benvinguda, presentació de l'Escola, dels plans d'estudis que s'hi imparteixen i una visita a les instal·lacions del centre.