Lideratge Operacional i de Gestió

Aquest curs va dirigit tant a Capitans i Caps de Màquines, com a Oficials de la Marina Mercant, professionals del negoci marítim a terra i altres persones interessades en el desenvolupament d'habilitats de lideratge.

El curs compleix els requisits obligatoris de formació en lideratge i gestió a nivell operatiu, tal com estableix el Reglament II i III del Conveni Internacional sobre Normes de Formació, Titulació i Guàrdia per a la Gent de Mar (STCW), que exigeix ​​la formació obligatòria en lideratge des de les alteracions de Manila 2010 al Conveni STCW. Aquest curs comprèn i amplia els requisits presents en el Curs Model 1.39 "Leadership and Teamwork" de l'Organització Marítima Internacional.

A més, aquest curs està dissenyat per complir amb els requisits obligatoris de formació relativa a la gestió dels recursos del pont, la gestió de recursos de màquines i aplicació d'habilitats de lideratge i treball en equip, tal com s'indica en els quadres A-II i A-III del Conveni internacional sobre normes de formació, titulació i guàrdia per a la gent de mar d'acord amb les esmenes de Manila de 2010, que estableix l'obligatorietat d'aquesta formació per als capitans i caps de Màquines de vaixells amb un arqueig brut igual o superior a 500 tones, així com per als oficials de màquines en vaixells la màquina propulsora principal tingui una potència igual o superior a 750 kW.

Propera edició: Pendent programació

Fecha límite de preinscripción: Dos semanas antes del inicio del curso. Nos reservamos el derecho a cancelar o aplazar el curso si no se llega al mínimo de alumnos.

Reserva tu plaza rellenando el formulario de inscripción on-line.

Formulari d'inscripció

Política cancelació cursos Aula Professional FNB

La realització dels cursos es confirmarà via mail a l’interessat tant bon punt s’arribi al mínim d’alumnes per dur-lo a terme. Recomanem no reservar vols ni hotels abans de la confirmació oficial de les dates definitives del curs.

Si l’alumne finalment no pogués realitzar el curs per motius laborals, es retornarà el 100% de l'import de la matrícula. Cal sol·licitar la devolució abans de l’inici del curs enviant un mail (aula.professional@fnb.upc.edu) indicant número de compte i titular on vol rebre el reingrés de l’import de la matrícula. Així mateix, serà imprescindible adjuntar documentació que acrediti la impossibilitat de realitzar el curs per motius laborals.

Els alumnes que no compleixin amb els requisits indicats en l’anterior paràgraf no tindran dret a devolució. De tota manera, podran realitzar el curs més endavant, o bé, podran aportar un amic com a substitut del sol·licitant original.

Per causes de força major, Aula Professional FNB es reserva el dret a cancel·lar o modificar les dates d'un curs abans del seu inici. En aquest cas, es farà càrrec de la devolució de la matrícula i assumirà els costos de bitllets de tren/avió o les reserves d'allotjament.