Jornada del Club Alumni de l'FNB

Date:
Dissabte, 16 març, 2024 - 10:45

Jornada FNB AlumniRegistra't ara al Dia de l'Alumni FNB!

Estimats Alumni 👋,

Us convidem amb molta il·lusió al Dia de l'Alumni FNB el pròxim dissabte 16 de març a la Facultat de Nàutica de Barcelona. Serà una jornada única plena de retrobaments i oportunitats per fer networking!

🕚 Agenda del Dia:

- 10:45 Registre d'assistents i Benvinguda
- 11:15h Obertura de l'acte i parlaments
- 11:30h: Reconeixement a Laureano Carbonell
- 11:45h: Tancament de l'Esdeveniment
- 12:00h - 13:00h: Vermut i Networking

👏 Homenatge a Laureano Carbonell:
En aquesta primera edició, tindrem l'honor de rendir homenatge a Laureano Carbonell, professor ja jubilat de l'FNB, per les seves notables contribucions a la formació dels professionals del sector sortits de la nostra Facultat.

🤝 Vermut i Networking:
Després de l'acte, convidem tots els assistents a gaudir d'un vermut relaxat mentre es comparteixen experiències i es fan noves connexions 🍸.

No deixeu passar aquesta oportunitat de connectar i celebrar junts. Us hi esperem a tots! Registreu-vos al següent enllaç per confirmar la vostra participació i la dels vostres acompanyants!

🔗 Link de registre: https://forms.gle/tNBsFqYLW3tyrdVB7

Per qualsevol pregunta, podeu contactar-nos al correu fnb.alumni@gmail.com