Beques i ajuts als estudis

Beca EQUITAT 2023/24

Termini de sol·licitud del 14/09/2023 al 31/10/2023

• COM FER LA SOL·LICITUD

Pots trobar la informació dels diferents tipus d'ajuts, els requisits, procés de tramitació i terminis de la beca EQUITAT al següent enllaç

Beca del Ministeri d'Educació 2024/25

Ajuts a l'estudi per a estudiants de grau i màster universitari

Una beca és un finançament total o parcial de l'import dels crèdits matriculats i, de vegades, porta associada la concessió d'ajuts per altres conceptes aliens a la matrícula universitària. Implica l'existència d'una convocatòria pública així com el compliment d'una sèrie de requisits.

Depenent dels estudis que vulguis cursar, grau o màster, hi ha diferents modalitats de beques.

D'entre les més usuals estan:

• Beca del règim general del MECD, tant per a grau com per a màster, a més dels requisits acadèmics, de renda i patrimoni que s'han de complir. L'estudiant ha de ser espanyol, de la Comunitats Europea o extracomunitari amb permís de residencia permanent o temporal per reagrupament. Estar matriculat durant el curs pel qual es sol·licita la beca i no estar en possessió o no reunir els requisits legals per a l'obtenció d'un títol del mateix nivell o superior al qual corresponguin els estudis per als quals es sol·licita la beca.

IMPORTANT: termini sol·licitud beca MECD curs 2024/2025 del 19 de març al 10 de maig de 2024 a les 15h (hora peninsular)

A la web del Servei de Gestió Acadèmica de la UPC pots trobar tota la informació referent a aquest tipus d'ajut.

COM FER LA SOL·LICITUD

Pots trobar la informació dels diferents tipus d'ajuts, els requisits, procés de tramitació i terminis al web del Servei de Gestió Acadèmica de la UPC i a la web de l'AGAUR.

INFORMACIÓ RELACIONADA

Servei de Gestió Acadèmica de la UPC