Inauguració del curs acadèmic 2022-2023

Dimarts, 11 octubre, 2022 - 12:30

Agustí Martin Mallofré,

Degà de la Facultat de Nàutica de Barcelona

es complau a convidar-vos a l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2022/2023, que tindrà lloc a la Facultat de Nàutica de Barcelona, Pla del Palau, 18, el dia 11 d'octubre de 2022 a les 12:30 hores.

Us agrairíem que confirméssiu l'assistència al tel. 93 401 79 11 o a l'adreça de correu electrònic: secretaria.direccio@fnb.upc.edu

ORDRE DE L'ACTE

Obertura de l'acte.

Memòria del curs acadèmic 2021/22, a càrrec del Sr. Ramon Grau Mur, Secretari Acadèmic de la Facultat de Nàutica de Barcelona

Lliçó inaugural,

a càrrec del senyor:

Damià Calvet i Valera, Diplomat en Arquitectura Tècnica per la UPC i Graduat en Ciències i Tecnologies de l'Edificació per La Salle-Universitat Ramon Rull. Actualment President del Port de Barcelona.

Reconeixements:

Millors expedients alumnes fase inicial.

Al·locució d'inauguració del curs acadèmic 2022/23

Dr. Agustí Martin Mallofré, Degà de la FNB

Cloenda de l'acte

A càrrec del Dr. Climent Molins Borrell, Vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria de la UPC.

Copa de cava al hall de la Facultat.