Lliurament Medalla d'Or al mèrit científic a l'FNB

Date:
Dijous, 14 gener, 2021 - 18:00

Benvolguts / Benvolgudes,

Com potser ja sabeu, el plenari del Consell municipal en sessió del dia 28 de febrer del 2020, va acordar atorgar la Medalla d’Or al mèrit científic a la Facultat de Nàutica de Barcelona en el seu 250è aniversari, per la seva actuació formativa i docent de qualitat reconeguda amb l’objectiu de formar professionals altament qualificats i per la seva contribució a fer de Barcelona una capital marítima.

El proper dia 14 de gener a les 18h es durà a terme l'acte d'entrega de medalles d'or de l'Ajuntament de Barcelona al Saló de Cent, i la Facultat de Nàutica de Barcelona rebrà la Medalla d'Or al mèrit científic.

Volem agrair a totes les persones i entitats que ens han recolzat en aquesta candidatura, així com a tots aquells que d’una manera o d’altra han contribuït a que la Facultat de Nàutica de Barcelona sigui mereixedora d’aquest guardó i seria un honor per nosaltres poder compartir aquest acte amb tots vosaltres.

Malauradament atesa la situació de pandèmia en que ens trobem, l’acte només es podrà seguir on-line per streaming.

Us adjuntem la invitació on figura l’enllaç i us animen a acompanyar-nos de forma virtual.

Ben cordialment,

capt. Agustí Martín Mallofré