XXXIII Jornades de la Gent de Mar

Date:
Dimarts, 5 novembre, 2019 - 18:00

Jornades gent del marDintre dels actes organitzats en commemoració del 250è aniversari de l'FNB, el dimarts dia 5 de novembre a les 18 hores tindrà lloc a la Sala Sinibald Mas de la Facultat, dintre de les XXXIII Jornades de la Gent de Mar, una projecció del video "Experiències a peu de moll" i posteriorment una taula rodona sobre "La importància de la salut mental i física de les tripulacions a bord dels vaixells" El moderador serà el Sr. Joan Zamora i la ponència serà a càrrec de la Sra. Maria Lluïsa Canals, directora  tècnica i científica de la Societat Espanyola de Medicina Marítima i del Sr. Marc Martí, Inspector ITF i comptarà amb el testimoni del Sr. Salvador Godoy.

També dintre d'aquesta Jornada el dia 7 de novembre a les 18 hores tindrà lloc a la Facultat una trobada interreligiosa entre persones de diverses religions (cristians, hindús, jueus, musulmans, budistes i taoistes) amb una breu presentació de cada tradició religiosa. La Jornada està organitzada per Estella Maris i el Comitè de Benestar del Port de Barcelona. Programa de la Jornada.

L'accés és lliure.