Formació Bàsica: Pràctiques Contraincendis

Dates del curs:
 19 d'abril de 2024

Horari del curs: De 09:00 a 15:00 h
Lloc: PRONAUTIC - Camí dels Tovots, s/n, 08243 Manresa (Barcelona)
IMPORTANT: NO hi ha servei de Bus, heu d'anar pels vostres medis. Us informaren com arribar per correu electrònic una vegada matriculats.

Informació addicional: A les instal·lacions del camp de foc hi ha bar restaurant. El curs es farà a condició que hi hagi un mínim de 15 estudiants inscrits. El curs es podria posposar per causes meteorològiques adverses.

Només es realitzarà l'abonament del preu de la matrícula per causes majors justificades documentalment (indicats en el punt 2.10 de la Normativa Acadèmica dels Estudis de l'FNB) i sempre que es demani abans de la data de realització del curs.
Requisits per obtenir el certificat: Requisits establerts a la Guia Docent de l'FNB, tenir superada la fase inicial dels graus (BC1). L'assistència ha de superar el 100% de les hores de pràctiques, saber nedar i superar l'examen de control. El certificat es podrà recollir previ pagament de les taxes establertes pel centre (en acord amb els preus establerts per la universitat), una vegada finalitzada l'avaluació curricular.