Pràctiques Bots de Rescat Ràpids

23 de Febrer de 2019
25 de Maig de 2019

Horari: De 10:00 a 17:00
Lloc de trobada: Pàrquing FNB. Es requereix màxima puntualitat.
Informació adicional: Per poder fer les pràctiques a l'aigua, qui disposi de neoprè el pot portar. Qui no en tingui, la Facultat n'hi facilitarà un. El curs es realitzarà sempre i quan hi hagi un mínim de 6 estudiants inscrits. El curs es podria posposar per causes meteorològiques adverses.

Només es realitzarà l'abonament del preu de la matrícula per causes majors justificades documentalment (indicats en el punt 2.10 de la Normativa Acadèmica dels Estudis de la FNB) i sempre i quan es sol·liciti abans de la data de realització del curs.
Requisits per obtenir el certificat: TENIR EXPEDIT EL CERTIFICAT D'EMBARCACIONS DE SUPERVIVÈNCIA I BOTS DE RESCAT NO RÀPIDS
Requisits establerts a la Guia Docent de la FNB, tenir superada la fase inicial dels graus (BC1). L'assistència ha de superar el 80% de les hores de pràctiques i superar l'examen de control. El certificat es podrà recollir previ pagament de les taxes establertes pel centre (en acord amb els preus establerts per la universitat), una vegada finalitzada l'avaluació curricular.