Curs Formació Bàsica en Seguretat - STCW

Curso Formación Básica en Seguridad - STCW, Aula Profesional FNB.

Pròximes edicions 2019:

• Del 7 al 17 de gener de 2019 (NOMÉS S'ACCEPTARAN INSCRIPCIONS FINS AL 17 DE DESEMBRE DE 2018)
  • Del 4 al 15 de febrer

• Del 4 al 15 de març

• Del 1 al 12 d'abril

• Del 6 al 17 de maig

• Del 3 al 14 de juny

• Del 1 al 12 de juliol

•  Del 2 al 14 de setembre

• Del 30 de setembre al 11 d'octubre

• Del 4 al 15 de novembre

Preu: 750 € 675 € (PREU PROMOCIONAL 10% DE DESCOMPTE)

Formulari d'inscripció

Aquest formulari només serveix per a reservar la plaça i no implica cap pagament. Un cop enviat el formulari ens tornarem a posar en contacte per fer-li arribar tota la informació necessària pel procés de matrícula. (Reservat el dret a cancel·lar o aplaçar el curs si no s’arriba a un mínim d’alumnes)

Requisits de l'alumne: és necesari saber nedar i / o mantenir-se flotant.

Modalitat d'impartició: Teóric-pràctic.

Hores del curs: 70 hores. 45 hores teòriques i 25 hores pràctiques.

Horari: Curs intensiu en horari de tardes (entre setmana) i matins i tarda (caps de setmana).

Objetiu:  El curs de Formació Bàsica en Seguretat forma a l'alumne en els coneixements necessaris per organitzar i controlar la seguretat i les emergències a bord. El programa de conformitat amb el Codi de Formació del Conveni STCW-2010, el contingut figura en l'annex I, desenvolupa les normes de competència de la Secció A-VI / 1.2 i els quadres A-VI / 1-1, A-VI / 1-2, A-VI / 1-3, A-VI / 1-4 del Codi de Formació, esmenat.

Dirigit a: Es requerirà la possessió del "Certificat de Formació Bàsica en Seguretat" a tot el personal que exerceixi funcions professionals marítimes en els vaixells civils / creuers, així com a les persones amb tasques de seguretat o de prevenció de la contaminació relacionades amb les operacions del vaixell.

Acreditació: Certificat expedit pel centre docent d'haver superat satisfactoriament el curs de: Formació Bàsica en Seguretat.

Política cancelació cursos Aula Professional FNB

La realització dels cursos es confirmarà via mail a l’interessat tant bon punt s’arribi al mínim d’alumnes per dur-lo a terme. Recomanem no reservar vols ni hotels abans de la confirmació oficial de les dates definitives del curs.

Si l’alumne finalment no pogués realitzar el curs per motius laborals, es retornarà el 100% de l'import de la matrícula. Cal sol·licitar la devolució abans de l’inici del curs enviant un mail (aula.professional@fnb.upc.edu) indicant número de compte i titular on vol rebre el reingrés de l’import de la matrícula. Així mateix, serà imprescindible adjuntar documentació que acrediti la impossibilitat de realitzar el curs per motius laborals.

Els alumnes que no compleixin amb els requisits indicats en l’anterior paràgraf no tindran dret a devolució. De tota manera, podran realitzar el curs més endavant, o bé, podran aportar un amic com a substitut del sol·licitant original.

Per causes de força major, Aula Professional FNB es reserva el dret a cancel·lar o modificar les dates d'un curs abans del seu inici. En aquest cas, es farà càrrec de la devolució de la matrícula i assumirà els costos de bitllets de tren/avió o les reserves d'allotjament.