Curs BTM (Bridge Team Management)

Curs BTM (Bridge Team Management), Aula Professional FNB.

Pròximes edicions 2018:

• Del 12 al 15 de novembre

​Preu:  790 €

Formulari d'inscripció

Aquest formulari només serveix per a reservar la plaça i no implica cap pagament. Un cop enviat el formulari ens tornarem a posar en contacte per fer-li arribar tota la informació necessària pel procés de matrícula. (Reservat el dret a cancel·lar o aplaçar el curs si no s’arriba a un mínim d’alumnes)

Requisits: Cap.

Modalitat d'impartició:  Presencial amb simuladors.

Hores del curs: 40 hores.

Horari:  Curs intensiu de matins i tardes.

Acreditació:  Certificat expedit pel centre docent d'haver superat satisfactòriament el curs de: Bridge Team Management.

Objetiu: Des de les alteracions de Manila 2010 en el Conveni STCW, el curs Bridge Team Management (BTM), també conegut per Bridge Resources Management (BRM) s'ha convertit en una exigència per navegar en la majoria de navieres. El curs, que s'imparteix al nostre centre, compleix totes les especificacions i requeriments establerts per la OMI en el STCW Secció A-II / 1/2/3 y B-VIII / 2 (curs segons Model Course 01:22). El curs es dirigeix a capitans, caps de màquines i oficials de pont i màquines de la marina mercant, aixó com al personal de navieres i altres empreses del sector marítim i tècnics de la administració amb responsabilitat en assumptes marítims.

AdjuntMida
PDF icon Informació BTM110.59 KB

Política cancelació cursos Aula Professional FNB

La realització dels cursos es confirmarà via mail a l’interessat tant bon punt s’arribi al mínim d’alumnes per dur-lo a terme. Recomanem no reservar vols ni hotels abans de la confirmació oficial de les dates definitives del curs.

Si l’alumne finalment no pogués realitzar el curs per motius laborals, es retornarà el 100% de l'import de la matrícula. Cal sol·licitar la devolució abans de l’inici del curs enviant un mail (aula.professional@fnb.upc.edu) indicant número de compte i titular on vol rebre el reingrés de l’import de la matrícula. Així mateix, serà imprescindible adjuntar documentació que acrediti la impossibilitat de realitzar el curs per motius laborals.

Els alumnes que no compleixin amb els requisits indicats en l’anterior paràgraf no tindran dret a devolució. De tota manera, podran realitzar el curs més endavant, o bé, podran aportar un amic com a substitut del sol·licitant original.

Per causes de força major, Aula Professional FNB es reserva el dret a cancel·lar o modificar les dates d'un curs abans del seu inici. En aquest cas, es farà càrrec de la devolució de la matrícula i assumirà els costos de bitllets de tren/avió o les reserves d'allotjament.