Actualització Bots de Rescat Ràpids

• Del 15 al 16 de febrer de 2024
    Del 14 al 15 de març de 2024
    Del 11 al 12 d’abril de 2024

Preu: 195€ (Act. Completa) - 145€ (Act. Reduïda)

Formulari d'inscripció

Aquest formulari reservarà la plaça i no implica el pagament del curs.

Un cop enviat el formulari rebrà una resposta automàtica. Ens tornarem a posar en contacte, més endavant, per fer-li arribat tota la informació necessària per al procés de matrícula. (Reservat el dret a cancel·lar o ajornar el curs si no s’arriba a un mínim d'alumnes)

Requisits:

• Saber neda o mantenir-se a flotant.
  • Disposar del certificat de Formació Bàsica en Seguretat – STCW.
  • Disposar del certificat del curs d'Embarcacions de Supervivència i Bots de Rescat no ràpids.
  • Per realitzar l'Actualització Reduïda haurà d'acreditar almenys 3 mesos d'experiència a bord de vaixells mercants o de pesca més grans de 24 m, en els darrers 5 anys (presentar annexos II i IV). Indiqueu al formulari d'inscripció "Reduïda", a la casella, a continuació de la titulació professional.

Modalitat d'impartició: Pràctic.

Hores del curs: 7 hores pràctiques.

Horari: Curs intensiu en horari de matins o tardes.

Dirigit a: Tot Mariner de Pont o Màquines, així com Oficials de Pont, Màquines o Ràdio electrònics que siguin designats per fer-se càrrec d'un Bot de Rescat Ràpid.

Objectiu: Després de finalitzar el curs, l'alumne serà capaç de controlar i fer-se càrrec d'un Bot de Rescat Ràpid durant o després del seu llançament en condicions adverses, tant de mar com climatològiques. També serà capaç de posar en marxa i utilitzar el motor d'un Bot de Rescat Ràpid.(1)

Acreditació: Certificat expedit pel centre docent d'haver superat satisfactòriament el curs de: Bots de Rescat Ràpids.

(1) Curs dissenyat per satisfer els requisits de la secció A-VI / 2-2 del Codi de Formació, basat en les directrius del Curs model 24.1 de la OMI.