Curs integrat Oficial de Protecció del Vaixell (OPV) + Oficial de la Companyia per la Protecció Marítima (OCPM), Aula Professional FNB.

Properes edicions 2019:

• Del 1 al 5 d'abril

• Del 4 al 8 de novembre

Preu: 450 €

Formulari d'inscripció

Aquest formulari només serveix per a reservar la plaça i no implica cap pagament. Un cop enviat el formulari ens tornarem a posar en contacte per fer-li arribar tota la informació necessària pel procés de matrícula. (Reservat el dret a cancel·lar o aplaçar el curs si no s’arriba a un mínim d’alumnes)

Requisits: Per a la realització del curs integrat d'Oficial de Protecció del Vaixell + Oficial de la Companyia per a la Protecció Marítima, serà necessari estar en possessió d'un títol professional de la Marina Mercant que permeti enrolar com a Capità o Cap de Màquines, Oficial de Pont o Oficial de Màquines, Oficial Radioelectrònic o d'un títol acadèmic que permeti l'obtenció dels esmentats títols.

Modalitat: Presencial. Teòric.

Hores del curs: 30 hores.

Horari: De 09:00 a 15:00 hores.

Objectiu: Capacitar l'alumne per assumir les tasques i responsabilitats pròpies de l'Oficial de Protecció del Vaixell que es defineixen en el Conveni SOLAS i en el Codi Internacional per a la Protecció dels Vaixells i de les Instal·lacions Portuàries (PVIP) i desenvolupar els deures i responsabilitats de l'Oficial de la Companyia per a la Protecció Marítima, com el defineix la secció A-11 del Codi PVIP.

Dirigit a: Personal que treballi en una companyia naviliera i que siguin o hagin de ser designats Oficial de Protecció del Vaixell i/o Oficial de la Companyia per a la Protecció Marítima.

Atribucions: El Reial Decret 1617/2007, de 7 de desembre, pel qual s'estableixen mesures per a la millora de la protecció dels ports i del transport marítim, estableix en el seu article 6- 4t que correspon a la Direcció General de la Marina Mercant verificar la formació dels Oficials de Protecció dels Vaixells i els Oficials de la Companyia per a la Protecció Marítima. A aquests efectes li correspon aprovar els programes de formació, les condicions d'homologació i control dels centres de formació i les condicions d'obtenció dels certificats d'especialitat d'Oficial de Protecció del Vaixell i d'Oficial de la Companyia per a la Protecció Marítima.

Acreditació: Certificat expedit pel centre docent d'haver superat satisfactòriament el curs de: Oficial de Protecció del Vaixell + Oficial de la Companyia per la Protecció Marítima.

Política cancelació cursos Aula Professional FNB

La realització dels cursos es confirmarà via mail a l’interessat tant bon punt s’arribi al mínim d’alumnes per dur-lo a terme. Recomanem no reservar vols ni hotels abans de la confirmació oficial de les dates definitives del curs.

Si l’alumne finalment no pogués realitzar el curs per motius laborals, es retornarà el 100% de l'import de la matrícula. Cal sol·licitar la devolució abans de l’inici del curs enviant un mail (aula.professional@fnb.upc.edu) indicant número de compte i titular on vol rebre el reingrés de l’import de la matrícula. Així mateix, serà imprescindible adjuntar documentació que acrediti la impossibilitat de realitzar el curs per motius laborals.

Els alumnes que no compleixin amb els requisits indicats en l’anterior paràgraf no tindran dret a devolució. De tota manera, podran realitzar el curs més endavant, o bé, podran aportar un amic com a substitut del sol·licitant original.

Per causes de força major, Aula Professional FNB es reserva el dret a cancel·lar o modificar les dates d'un curs abans del seu inici. En aquest cas, es farà càrrec de la devolució de la matrícula i assumirà els costos de bitllets de tren/avió o les reserves d'allotjament.