Curs Operador Restringit del Sistema Mundial de Socors i Seguretat Marítima (GMDSS)

Curs Operador Restrigit del Sistema Mundial de Socors i Seguretat Marítima GMDSS, Aula Professional FNB.

Objectiu: ​

Modalitat d'impartició: Presencial amb simuladors.

Hores del curs:

Horari: De 10:00h a 14:00h i de 15:00h a 19:00h. Intensiu 1 setmana de dilluns a divendres.

Acreditació: Certificat expedit pel centre docent i d'haver superat satisfactòriament el curs de: Operador Restringit del Sistema Mundial de Socors y Seguritat Marítima (GMDSS).

Properes edicions 2018:

• Del 29 de gener al 2 de febrer
  • Del 9 al 13 d'abril
  • Del 14 al 18 de maig
  • De l'11 al 15 de juny
  • Del 12 al 16 de novembre

Preu: 590€

Atribucions professionals: Certificat obligatori per als Capitans i Oficials encarregats de la guàrdia de navegació de vaixells civils acollits al Sistema Mundial de Socors i Seguretat Marítima en la zona A1 (Àrea de cobertura de al menys una estació costanera en VHF, en la què estigui disponible una guàrdia continua per a alertes en LLSD-DSC. Aquesta ve a ser de 30 a 50 milles des de la costa).

Informació addicional: Les persones que estiguin en possessió del certificat de Radiotelefonista Naval establert en l’Ordre de 16 d’octubre de 1990, expedit amb anterioritat a l’entrada en vigor de l’Ordre abans esmentada, podrà realitzar un curs d’adaptació de 24 hores (10 teòriques i 14 pràctiques) per tal d’obtenir el certificat d’operador restringit del SMSSM.

Grups reduïts. Màxim de 6 alumnes.

Data límit de preinscripció :Una setmana abans de l'inici del curs. Grups reduïts. Màxim de 6 alumnes. Reservat el dret a cancel·lar o ajornar el curs si no s'arriba al mínim d'alumnes.

Reserva la teva plaça omplint el formulari d'inscripció on-line

Formulari d'inscripció

Política cancelació cursos Aula Professional FNB

La realització dels cursos es confirmaran via correu electrònic, i en el cas de cursos amb un nombre reduït d'alumnes, podrà tenir lloc la setmana abans de la data d'inici. L'Aula Professional FNB es reserva el dret de cancel·lar o retardar el curs amb una setmana d'antelació a la seva realització, en aquest cas es farà càrrec de la devolució de la quota de inscripició, però no assumirà costos de vols, allotjament o qualsevol altre tipus . Recomanem que no reservin vols i hotel abans de la confirmació oficial de les dates definitives del curs.

El reemborsament total de la quota d'inscripció del curs es farà per reserves cancel·lades vuit setmanes abans del començament del curs. Les reserves cancel·lades amb posterioritat incorreran en una taxa de cancel·lació que serà, depenent del cas:
Amb 2 setmanes o menys abans de començar el curs: el 100% de la tarifa del curs.
Entre 2 i 4 setmanes abans de començar el curs: el 50% de la tarifa del curs.
Entre 4 i 8 setmanes abans de començar el curs 25% de la tarifa del curs.

Estem sempre disposats a considerar a un col·lega com un substitut del sol·licitant original. La cancel·lació i l'ajornament s'han de fer sempre per escrit.