Avançat en Lluita Contraincendis: Pràctiques Contraincendis

Dates del curs:
8 i 9 de Febrer de 2019
10 i 11 de Maig de 2019

Horari del curs: De 9:00 a 15:00 (els 2 dies).
Lloc: Camp de foc. FAST PARC MOTOR. N-IIa Km. 560 (Castellolí).
Lloc de trobada: SORTIDA AMB BUS. 08:00 hores al hall de la Facultat de Nàutica. Es requereix màxima puntualitat. Es recomana portar dinar.
Informació adicional: Es recomana portar dinar. El curs es realitzarà sempre i quan hi hagi un mínim de 15 estudiants inscrits. El curs es podria posposar per causes meteorològiques adverses.

IMPORTANT: Al formalitzar la matrícula s'haurà d'indicar si el trasllat al camp de foc es realitzarà amb transport privat o amb el bus de la FNB.

Només es realitzarà l'abonament del preu de la matrícula per causes majors justificades documentalment (indicats en el punt 2.10 de la Normativa Acadèmica dels Estudis de la FNB) i sempre i quan es sol·liciti abans de la data de realització del curs.
Requisits per obtenir el certificat: TENIR EXPEDIT EL CERTIFICAT DE FORMACIÓ BÀSICA
Requisits establerts a la Guia Docent de la FNB, tenir superada la fase inicial dels graus (BC1). L'assistència ha de superar el 80% de les hores de pràctiques, saber nedar i superar l'examen de control. El certificat es podrà recollir previ pagament de les taxes establertes pel centre (en acord amb els preus establerts per la universitat), una vegada finalitzada l'avaluació curricular.