Pràctiques Embarcacions de Supervivència i Bots de Rescat No Ràpids

Horari del curs
DIA 1: De 17:00 a 21:00 (Aula 26) NT1-FNB
DIA 2: De 9:00 a 15:00  Lloc: Espai VELA. https://goo.gl/maps/Bti7gPiLKebHtNJQ7
Informació adicional: Per poder fer les pràctiques a l'aigua, qui disposi de neoprè el pot portar. Qui no en tingui, la Facultat n'hi facilitarà un. El curs es realitzarà sempre i quan hi hagi un mínim de 10 estudiants inscrits. El curs es podria posposar per causes meteorològiques adverses.

Només es realitzarà l'abonament del preu de la matrícula per causes majors justificades documentalment (indicats en el punt 2.10 de la Normativa Acadèmica dels Estudis de la FNB) i sempre i quan es sol·liciti abans de la data de realització del curs.
Requisits per obtenir el certificat: TENIR EXPEDIT EL CERTIFICAT DE FORMACIÓ BÀSICA
Requisits establerts a la Guia Docent de la FNB, tenir superada la fase inicial dels graus (BC1). L'assistència és obligatòria al 100% i cal superar l'examen de control. El certificat es podrà recollir previ pagament de les taxes establertes pel centre (en acord amb els preus establerts per la universitat), una vegada finalitzada l'avaluació curricular.