Sol·licitud de participació en les proves d’Idoneïtat Professional

INFORMACIÓ PRÈVIA

Convocatòria de proves d’Idoneïtat Professional de la DGMM; dirigida a l'estudiantat ja titulat per professionalitzar-se com a Oficials de 2a. de la Marina Mercant (GTM) o Pilots de 2a. de la Marina Mercant (GNTM). Es un requisit previ per poder obtenir l'expedició dels títols professionals de la Marina Mercant per poder exercir a bord de bucs mercants.

COM FER LA SOL·LICITUD

Mitjançant el Formulari de Sol.licitud quan la convocatoria està oberta. Es indispensable tenir els dies d'embarcament requerits a la prova en el moment de realitzar la sol·licitud i aportar la documentació original requerida en els dies establerts en el calendari de la convocatòria.

TERMINI DE SOL·LICITUD

Es fan quatre convocatòries anuals i els terminis es publiquen a la web de la Facultat de Nàutica.

RESOLUCIÓ

Resolució el mateix dia del examen.

INFORMACIÓ RELACIONADA

Seu Ministerial

RD 269/2022, de 12 d'abril,  per el qual es regulen els títols professionals y de competència de la Marina Mercant.